اجرای استراتژی

اجرای استراتژی چیست؟

فرایند تبدیل استراتژی به اجرا، یک رویکرد ساختاری برای روشن شدن، برقراری ارتباط، پیاده سازی و مدیریت استراتژی ارائه می‌دهد. هدف از این فرآیند اطمینان از تمرکز سازمان بر توسعه قابلیت های با ارزش بالا و سرمایه گذاری برای بهینه سازی ارزش است.

چهار قاعده اجرا یک تئوری نیست بلکه مجموعه‌ای اثبات شده است که طی سال‌ها توسط صدها سازمان و هزاران تیم مورد آزمایش و پالایش قرار گرفته است. وقتی یک شرکت یا یک فرد به این قواعد پایبند باشد، فارغ از هدف، به نتایج عالی می‌رسد. چهار قاعده اجرا بیانگر یک روش جدید برای تفکر و کار است که برای پیشرفت در فضای رقابتی امروز ضروری است. با این روش رهبران می‌توانند حتی وقتی که اجرای استراتژی نیاز به تغییری چشم‌گیر در رفتار تیم‌های خود دارد، نتایج موفقیت‌آمیزی را بدست آورند.

چهار قاعده اجرا
رسیدن به اهداف بسیار مهم
اطلاعات بیشتر

دو سوم مدیران می‌گویند سازمان‌هایشان توانایی پشتیبانی از استراتژی خود را ندارند. در این کتاب، پل لینوند و سزار مایناردی توضیح می‌دهند که چرا این اتفاق در سازمان‌ها شایع است. آنها فعالیت‌های متداولی در کسب‌وکارها را معرفی می‌کنند که ناخواسته بین استراتژی و اجرا فاصله ایجاد می‌کنند و نشان می‌دهند که چگونه برخی از بهترین شرکت‌های جهان به طور مداوم از رقبای خود پیشی می‌گیرند.

استراتژی کارساز
روشی برای پرکردن شکاف بین استراتژی و اجرا
اطلاعات بیشتر

اجرای استراتژی مهم‌ترین دغدغه مدیران در سراسر دنیا است. بیش از 80 درصد شرکت‌ها در اجرای استراتژی شکست خورده‌اند و این آمار تکان‌دهنده‌ای برای مدیرانی است که می‌خواهند آینده شرکت‌شان را بسازند. راهکارهای پیاده‌سازی و متصل‌ساختن استرتژی به عملیات بسیار کمتر از راه‌حل‌های تدوین استراتژی است. کارت امتیازی متوازن که در سال 1992 توسط رابرت کاپلان و دیوید نورتون معرفی شد، مهم‌ترین ابزار اجرای استراتژی در دهه گذشته بود که به مرور زمان توسعه یافته و کتاب حاضر که پنجمین کتاب آن‌ها و کامل‌ترین ویرایش از کارت امتیازی متوازن است، در سال 2008 منتشر شد.

دستاورد اجرا
متصل ساختن استراتژی به عملیات برای دستیابی به مزیت رقابتی
به همراه تشریح کامل کارت امتیازی متوازن
اطلاعات بیشتر

روش ABC در نگاه اول راهی عالی برای مدیریت منابع یک شرکت است. اما بسیاری از مدیرانی که سعی در اجرای ABC در مقیاس وسیع در سازمان‌های خود داشته‌اند، این رویکرد را محدود و ناامید کننده دانسته اند. چرا؟ به دلیل آن که نظرسنجی‌هایی كه در این روش شركت‌ها برای تخمین منابع مورد نیاز فعالیت‌های کسب‌وکار خود استفاده می‌كردند، بسیار وقت‌گیر، گران و تحریک كننده برای كاركنان بود. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه روشی آسان تر و قدرتمندتر برای اجرای ABC، یعنی روش هزینه‌یابی مبتنی بر فعالیت زمان‌مبنا (TDABC) را عملی کنید….

هزینه یابی مبتنی بر فعالیت زمان مبنا
روشی ساده و قدرتمند جهت دستیابی به سودی بیشتر
اطلاعات بیشتر