چهار قاعده اجرا

چگونگی رسیدن به اهداف بسیار مهم

4 Disciplines of Execution

Achieving your widely important goals

نویسندگان: کریس مک چنسی، سین کووی، جیم هالینگ

مترجم: محمدرضا عاطفی

چهار قاعده اجرا یک تئوری نیست بلکه مجموعه‌ای اثبات شده است که طی سال‌ها توسط صدها سازمان و هزاران تیم مورد آزمایش و پالایش قرار گرفته است. وقتی یک شرکت یا یک فرد به این قواعد پایبند باشد، فارغ از هدف، به نتایج عالی می‌رسد. چهار قاعده اجرا بیانگر یک روش جدید برای تفکر و کار است که برای پیشرفت در فضای رقابتی امروز ضروری است. با این روش رهبران می‌توانند حتی وقتی که اجرای استراتژی نیاز به تغییری چشم‌گیر در رفتار تیم‌های خود دارد، نتایج موفقیت‌آمیزی را بدست آورند.

جزئیات بیشتر

تاریخ انتشار: بهار 99

نوبت چاپ: اول

تیراژ: هزار نسخه

تعداد صفحات:

قطع:

شابک:

درباره نویسندگان
Christensen
hal-gre
dyer-0912-20-001
_

سخن بزرگان درباره کتاب

_
مارک بنیوف
مدیرعامل سیلزفوس

کسب وکارهای زیادی در سطح جهان از راهنمایی‌های کتاب DNA نوآوران استفاده کرده‌اند. این کتاب به شما نشان می‌دهد همه چیز از کجا آغاز می‌شود. این کتاب اجزای اساسی نوآوری و ایجاد تغییر در جهان را نمایان می‌کند.

اسکات کوک
مدیرعامل اینتوئیت

کتاب DNA نوآوران درباره چگونگی دستیابی به نوآوری و تفکر تازه است که ریشه نوآوری است. این کتاب شامل ده‌ها ترفند ساده است که هر شخص و هر تیمی می توانند از آن‌ها برای کشف ایده‌های تازه برای حل مشکلات مهم استفاده کنند. همین الان این کتاب را بخرید و همین امشب آن را بخوانید. اگر این کار را انجام دهید شما از فردا بیشتر یاد خواهید گرفت، خلاق‌تر خواهید بود، و الهام‌بخش تر خواهید بود.

ای.جی. لافلی
مدیرعامل پی‌اند‌جی

من بیش از یک دهه با کلینتون کریستنسن  در زمینه نوآوری کار کرده‌ام و امروز می توانم  ببینم که کتاب DNA نوآوران به وسیله مطرح کردن بینش‌هایی که درباره علت نوآوری می‌باشند، تفکر ما را در این زمینه قوی‌تر می‌کند. و همچنین باعث پیشرفت ما در رقابت و رشد می‌شود.

TechCrunch
وب سایت اخبار تکنولوژی

روند دگرگون‌سازی نوآورانه در کتاب‌های کریستنسن به خوبی نشان داده می‌شود. اگر شما شروع به خواند کتاب‌های او نکرده‌اید چیز مهمی را از دست داده اید.