پنج نیروی رقابتی شکل‌دهنده استراتژی

سری کتاب‌های رقابت

Five Competitive Forces That Shape Strategy

competition series

نویسندگان: مایکل پورتر

مترجم: محمدرضا عاطفی

“چگونه افرادی نوآور برای سازمان خود پیدا کنم؟ و چگونه می توانم خودم نوآورتر باشم؟” اینها مهم‌ترین سوالات برای مدیران ارشدی است که به این موضوع واقف هستند که توانایی نوآوری، راز مخفی موفقیت یک کسب‌ وکار است. شاید به همین دلیل است که بیشتر ما از فعالیت‌های کارآفرینان آینده‌نگر و نوآوری مثل استیو جابز، جف بزوس، و پیر امیدیار، استقبال می‌کنیم. این افراد چگونه به ایده‌های جدید می‌رسند؟ در این کتاب، دایر از دانشگاه بریگام؛ گرگرسن از اینسد؛ و کریستینسن  از دانشکده بازرگانی هاروارد، نشان می دهند که کارآفرینان نوآور با مدیران معمولی چه تفاوت هایی دارند. مطالعه آن‌ها نشان می‌دهد که پنج “مهارت اکتشافی”، خلاق ترین مدیران را از مدیران معمولی متمایز می‌کند. این پنج مهارت عبارتند از پرسش‌گری، مشاهده،‌ شبکه‌سازی، آزمایش، و تجمیع. کتاب DNA نوآوران به شرح و بسط این پنج مهارت نوآوران و چگونگی رسیدن به آن‌ها در افراد و سازمان‌ها می‌پردازد

جزئیات بیشتر

نوبت چاپ: اول

تیراژ: هزار نسخه

تعداد صفحات: ۶۶

شابک:۴-۱-۹۳۴۹۸-۶۰۰-۹۷۸

قیمت: 25000 تومان

درباره نویسندگان
Christensen
hal-gre
dyer-0912-20-001
_

سخن بزرگان درباره کتاب

_
مارک بنیوف
مدیرعامل سیلزفوس

کسب وکارهای زیادی در سطح جهان از راهنمایی‌های کتاب DNA نوآوران استفاده کرده‌اند. این کتاب به شما نشان می‌دهد همه چیز از کجا آغاز می‌شود. این کتاب اجزای اساسی نوآوری و ایجاد تغییر در جهان را نمایان می‌کند.

اسکات کوک
مدیرعامل اینتوئیت

کتاب DNA نوآوران درباره چگونگی دستیابی به نوآوری و تفکر تازه است که ریشه نوآوری است. این کتاب شامل ده‌ها ترفند ساده است که هر شخص و هر تیمی می توانند از آن‌ها برای کشف ایده‌های تازه برای حل مشکلات مهم استفاده کنند. همین الان این کتاب را بخرید و همین امشب آن را بخوانید. اگر این کار را انجام دهید شما از فردا بیشتر یاد خواهید گرفت، خلاق‌تر خواهید بود، و الهام‌بخش تر خواهید بود.

ای.جی. لافلی
مدیرعامل پی‌اند‌جی

من بیش از یک دهه با کلینتون کریستنسن  در زمینه نوآوری کار کرده‌ام و امروز می توانم  ببینم که کتاب DNA نوآوران به وسیله مطرح کردن بینش‌هایی که درباره علت نوآوری می‌باشند، تفکر ما را در این زمینه قوی‌تر می‌کند. و همچنین باعث پیشرفت ما در رقابت و رشد می‌شود.

TechCrunch
وب سایت اخبار تکنولوژی

روند دگرگون‌سازی نوآورانه در کتاب‌های کریستنسن به خوبی نشان داده می‌شود. اگر شما شروع به خواند کتاب‌های او نکرده‌اید چیز مهمی را از دست داده اید.