استراتژی کارساز

روشی برای پر کردن شکاف بین استراتژی و اجرا

Strategy That Works

How Winning Companies Close the Strategy to Execution Gap

نویسندگان: پل لینوند، سزار میناردی

مترجم: محمدرضا عاطفی

دو سوم مدیران می‌گویند سازمان‌هایشان توانایی پشتیبانی از استراتژی خود را ندارند. در این کتاب، پل لینوند و سزار میناردی توضیح می‌دهند که چرا این اتفاق در سازمان‌ها شایع است. آنها فعالیت‌های متداولی در کسب‌وکارها را معرفی می‌کنند که ناخواسته بین استراتژی و اجرا فاصله ایجاد می‌کنند و نشان می‌دهند که چگونه برخی از بهترین شرکت‌های جهان به طور مداوم از رقبای خود پیشی می‌گیرند.

پنج فرمان غیر متعارف رهبری که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد فاصله استراتژی و اجرا را از بین ببرند

 

کتاب استراتژی کارساز پنج فرمان را برای از بین بردن فاصله استراتژی تا اجرا که توسط شرکت‌های برنده استفاده می‌شود را نشان می‌دهد. در این کتاب ابزارهایی که مدیران می‌توانند برای ایجاد این پنج فرمان در سازمان خود استفاده کنند، همراه با مثال‌های کاربردی از شرکت‌های برتر جهان که آن را بکار گرفته‌اند،‌ آورده شده است

جزئیات بیشتر

چاپ اول: ۱۳۹۶

چاپ دوم: ۱۴۰۰

تیراژ: هزار نسخه

تعداد صفحات: 255

قطع: وزیری

شابک: 8-0-98036-622-978

قیمت: 78000 تومان

درباره نویسندگان
Christensen
hal-gre
dyer-0912-20-001
_

سخن بزرگان درباره کتاب

_
مارک بنیوف
مدیرعامل سیلزفوس

 لینوند و میناردی یک کتاب راهنما برای پر کردن شکاف بین استراتژی تا اجرا برای مدیران نوشته­اند و راه را برای شرکت­هایی روشن کرده­اند که می­خواهند سودآورتر و بانفوذتر شوند. این کتاب بینش ارزشمندی برای مدیران عاملی فراهم می­آورد که آرزو دارند یک ابر رقیب در بازار خود باشند.

اسکات کوک
مدیرعامل اینتوئیت

 بسیاری از شرکت­ها در دامِ ایجادِ رشد به هر قیمتی می‌افتند. رشد بازده سهامداران، مستلزم ذهنیت و طرز فکر متفاوتی است که نویسندگان این کتاب آن را به طور مختصر مطرح کرده­اند.

ای.جی. لافلی
مدیرعامل پی‌اند‌جی

   هر شرکت بزرگ و موفق باید، کارآفرین بماند و در صورت نیاز، تغییر کند تا همچنان کارهای پیشگامانه انجام دهد. چنین شرکتی باید به تعادلی صحیح مابین پذیرای تغییر بودن و داشتن هویت محوریِ پایدار و قدرتمند برسد. کتاب استراتژی کارساز، نحوه­ی کنار هم آوردن این دو ایده­ی متناقض را نشان می­دهد.

TechCrunch
وب سایت اخبار تکنولوژی

 استراتژی کارساز، ساده و در عین حال حیرت­انگیز است. انسجام، یکی از مولفه­های بسیار مهم موفقیت است اما پیدا کردن چنین انسجامی در سازمان­ها، کار بسیار مشکلی است. این کتاب به شما کمک می­کند درباره­ی این موضوع فکر کنید که آیا همسویی واقعی بین سازمان و استراتژی شما وجود دارد یا خیر. همسویی بین همه چیز؛ از ارزش پیشنهادی شرکت گرفته تا قابلیت­های متمایز آن و تا محصولات و خدماتی که شرکت ارائه می­کند.