استراتژی کارساز
روشی برای پر کردن شکاف بین استراتژی و اجرا
Strategy That Works
How Winning Companies Close the Strategy to Execution Gap
نویسندگان: پل لینوند، سزار میناردی
مترجم: محمدرضا عاطفی
دو سوم مدیران میگویند سازمانهایشان توانایی پشتیبانی از استراتژی خود را ندارند. در این کتاب، پل لینوند و سزار میناردی توضیح میدهند که چرا این اتفاق در سازمانها شایع است. آنها فعالیتهای متداولی در کسبوکارها را معرفی میکنند که ناخواسته بین استراتژی و اجرا فاصله ایجاد میکنند و نشان میدهند که چگونه برخی از بهترین شرکتهای جهان به طور مداوم از رقبای خود پیشی میگیرند.
پنج فرمان غیر متعارف رهبری که به شرکتها اجازه میدهد فاصله استراتژی و اجرا را از بین ببرند
کتاب استراتژی کارساز پنج فرمان را برای از بین بردن فاصله استراتژی تا اجرا که توسط شرکتهای برنده استفاده میشود را نشان میدهد. در این کتاب ابزارهایی که مدیران میتوانند برای ایجاد این پنج فرمان در سازمان خود استفاده کنند، همراه با مثالهای کاربردی از شرکتهای برتر جهان که آن را بکار گرفتهاند، آورده شده است
چاپ اول: ۱۳۹۶
چاپ دوم: ۱۴۰۰
تیراژ: هزار نسخه
تعداد صفحات: 255
قطع: وزیری
شابک: 8-0-98036-622-978
قیمت: 78000 تومان
![Christensen Christensen](https://strategicstudies.ir/wp-content/uploads/2020/05/Christensen-300x350.png)
![hal-gre hal-gre](https://strategicstudies.ir/wp-content/uploads/2020/05/hal-gre-300x350.png)
![dyer-0912-20-001 dyer-0912-20-001](https://strategicstudies.ir/wp-content/uploads/2020/05/dyer-0912-20-001-300x350.png)
سخن بزرگان درباره کتاب
لینوند و میناردی یک کتاب راهنما برای پر کردن شکاف بین استراتژی تا اجرا برای مدیران نوشتهاند و راه را برای شرکتهایی روشن کردهاند که میخواهند سودآورتر و بانفوذتر شوند. این کتاب بینش ارزشمندی برای مدیران عاملی فراهم میآورد که آرزو دارند یک ابر رقیب در بازار خود باشند.
بسیاری از شرکتها در دامِ ایجادِ رشد به هر قیمتی میافتند. رشد بازده سهامداران، مستلزم ذهنیت و طرز فکر متفاوتی است که نویسندگان این کتاب آن را به طور مختصر مطرح کردهاند.
هر شرکت بزرگ و موفق باید، کارآفرین بماند و در صورت نیاز، تغییر کند تا همچنان کارهای پیشگامانه انجام دهد. چنین شرکتی باید به تعادلی صحیح مابین پذیرای تغییر بودن و داشتن هویت محوریِ پایدار و قدرتمند برسد. کتاب استراتژی کارساز، نحوهی کنار هم آوردن این دو ایدهی متناقض را نشان میدهد.
استراتژی کارساز، ساده و در عین حال حیرتانگیز است. انسجام، یکی از مولفههای بسیار مهم موفقیت است اما پیدا کردن چنین انسجامی در سازمانها، کار بسیار مشکلی است. این کتاب به شما کمک میکند دربارهی این موضوع فکر کنید که آیا همسویی واقعی بین سازمان و استراتژی شما وجود دارد یا خیر. همسویی بین همه چیز؛ از ارزش پیشنهادی شرکت گرفته تا قابلیتهای متمایز آن و تا محصولات و خدماتی که شرکت ارائه میکند.