استراتژی شما به یک استراتژی نیاز دارد

چگونه رویکرد مناسب به استراتژی را انتخاب و اجرا کنیم

Your Strategy Needs a Strategy

How to Choose and Execute the Right Approach

نویسندگان: مارتین ریوز، نات هاناس، جانمجایا سینها

مترجم: محمدرضا عاطفی

آیا شما گمان می‌کنید که استراتژی در اختیار دارید که باعث پیروزی شما در بازار می‌شود؟ مدیران هر روزه با تعداد زیادی ایده برای رسیدن به مزیت رقابتی بمباران می‌شوند اما بسیاری از این ایده‌ها و عملیات‌ها با یکدیگر مغایرت دارند. آیا هدف شما بزرگ بودن است یا سریع بودن؟ آیا باید اقیانوس آبی ایجاد کنید، با محیط انطباق پیدا کنید، یا مثلا به یک مزیت رقابتی پایدار برسید؟

در یک فضای کسب‌وکار که تقریباً روز به روز تغییر می‌کند و تقریباً روز به روز نامشخص‌تر و پیچیده‌تر می‌شود، انتخاب یک رویکرد صحیح برای استراتژی هرگز به اندازه امروز مهم‌تر یا دشوارتر نبوده است. در این کتاب مارتین ریوز، نات هاناس و جانمجایا سینها، روش اثبات شده‌ای را برای تعیین رویکرد استراتژی ارائه می‌دهند که برای شرکت شما بهترین است. آنها با کمک به شما در ارزیابی محیط کسب‌وکارتان شروع می‌کنند: چقدر غیرقابل پیش‌بینی است؟ چقدر نیرو دارید که بتوانید آن را تغییر دهید؟ و چقدر سفت و سخت است؟ و در واقع کمک می‌کنند یک مؤلفه مهم در انتخاب درست استراتژی را پیدا کنید. آنها نشان می‌دهند که چگونه رویکردهای استراتژی موجود به پنج دسته تقسیم می شوند: بزرگ بودن، سریع بودن، اول بودن، آینده‌نگر بودن، و یا نوسازی کردن

جزئیات بیشتر

چاپ اول: ۱۳۹۵

چاپ دوم: ۱۳۹۸

تیراژ: هزار نسخه

تعداد صفحات: ۳۵۶

قطع: وزیری

شابک: 9-6-96505-600-978

قیمت: 98000 تومان

درباره نویسندگان
reeves-martin
knut-haanaes_facebook
Janme_Sinha
_

سخن بزرگان درباره کتاب

_
مارک بنیوف
مدیرعامل سیلزفوس

کسب وکارهای زیادی در سطح جهان از راهنمایی‌های کتاب DNA نوآوران استفاده کرده‌اند. این کتاب به شما نشان می‌دهد همه چیز از کجا آغاز می‌شود. این کتاب اجزای اساسی نوآوری و ایجاد تغییر در جهان را نمایان می‌کند.

اسکات کوک
مدیرعامل اینتوئیت

کتاب DNA نوآوران درباره چگونگی دستیابی به نوآوری و تفکر تازه است که ریشه نوآوری است. این کتاب شامل ده‌ها ترفند ساده است که هر شخص و هر تیمی می توانند از آن‌ها برای کشف ایده‌های تازه برای حل مشکلات مهم استفاده کنند. همین الان این کتاب را بخرید و همین امشب آن را بخوانید. اگر این کار را انجام دهید شما از فردا بیشتر یاد خواهید گرفت، خلاق‌تر خواهید بود، و الهام‌بخش تر خواهید بود.

ای.جی. لافلی
مدیرعامل پی‌اند‌جی

من بیش از یک دهه با کلینتون کریستنسن  در زمینه نوآوری کار کرده‌ام و امروز می توانم  ببینم که کتاب DNA نوآوران به وسیله مطرح کردن بینش‌هایی که درباره علت نوآوری می‌باشند، تفکر ما را در این زمینه قوی‌تر می‌کند. و همچنین باعث پیشرفت ما در رقابت و رشد می‌شود.

TechCrunch
وب سایت اخبار تکنولوژی

روند دگرگون‌سازی نوآورانه در کتاب‌های کریستنسن به خوبی نشان داده می‌شود. اگر شما شروع به خواند کتاب‌های او نکرده‌اید چیز مهمی را از دست داده اید.