
رقابت چیست؟
رقابت فرآیندی در دنیای کسب وکار است که در آن رقبای تجاری که در یک زمینه فعالیت میکنند برای رسیدن به درآمد و سود بیشتر، سعی در ارائه محصولات بهتر و جذب مشتری بیشتری دارند.
اجرای استراتژی مهمترین دغدغه مدیران در سراسر دنیا است. بیش از 80 درصد شرکتها در اجرای استراتژی شکست خوردهاند و این آمار تکاندهندهای برای مدیرانی است که میخواهند آینده شرکتشان را بسازند. راهکارهای پیادهسازی و متصلساختن استرتژی به عملیات بسیار کمتر از راهحلهای تدوین استراتژی است. کارت امتیازی متوازن که در سال 1992 توسط رابرت کاپلان و دیوید نورتون معرفی شد، مهمترین ابزار اجرای استراتژی در دهه گذشته بود که به مرور زمان توسعه یافته و کتاب حاضر که پنجمین کتاب آنها و کاملترین ویرایش از کارت امتیازی متوازن است، در سال 2008 منتشر شد.

اجرای استراتژی مهمترین دغدغه مدیران در سراسر دنیا است. بیش از 80 درصد شرکتها در اجرای استراتژی شکست خوردهاند و این آمار تکاندهندهای برای مدیرانی است که میخواهند آینده شرکتشان را بسازند. راهکارهای پیادهسازی و متصلساختن استرتژی به عملیات بسیار کمتر از راهحلهای تدوین استراتژی است. کارت امتیازی متوازن که در سال 1992 توسط رابرت کاپلان و دیوید نورتون معرفی شد، مهمترین ابزار اجرای استراتژی در دهه گذشته بود که به مرور زمان توسعه یافته و کتاب حاضر که پنجمین کتاب آنها و کاملترین ویرایش از کارت امتیازی متوازن است، در سال 2008 منتشر شد.

اجرای استراتژی مهمترین دغدغه مدیران در سراسر دنیا است. بیش از 80 درصد شرکتها در اجرای استراتژی شکست خوردهاند و این آمار تکاندهندهای برای مدیرانی است که میخواهند آینده شرکتشان را بسازند. راهکارهای پیادهسازی و متصلساختن استرتژی به عملیات بسیار کمتر از راهحلهای تدوین استراتژی است. کارت امتیازی متوازن که در سال 1992 توسط رابرت کاپلان و دیوید نورتون معرفی شد، مهمترین ابزار اجرای استراتژی در دهه گذشته بود که به مرور زمان توسعه یافته و کتاب حاضر که پنجمین کتاب آنها و کاملترین ویرایش از کارت امتیازی متوازن است، در سال 2008 منتشر شد.

اجرای استراتژی مهمترین دغدغه مدیران در سراسر دنیا است. بیش از 80 درصد شرکتها در اجرای استراتژی شکست خوردهاند و این آمار تکاندهندهای برای مدیرانی است که میخواهند آینده شرکتشان را بسازند. راهکارهای پیادهسازی و متصلساختن استرتژی به عملیات بسیار کمتر از راهحلهای تدوین استراتژی است. کارت امتیازی متوازن که در سال 1992 توسط رابرت کاپلان و دیوید نورتون معرفی شد، مهمترین ابزار اجرای استراتژی در دهه گذشته بود که به مرور زمان توسعه یافته و کتاب حاضر که پنجمین کتاب آنها و کاملترین ویرایش از کارت امتیازی متوازن است، در سال 2008 منتشر شد.

اجرای استراتژی مهمترین دغدغه مدیران در سراسر دنیا است. بیش از 80 درصد شرکتها در اجرای استراتژی شکست خوردهاند و این آمار تکاندهندهای برای مدیرانی است که میخواهند آینده شرکتشان را بسازند. راهکارهای پیادهسازی و متصلساختن استرتژی به عملیات بسیار کمتر از راهحلهای تدوین استراتژی است. کارت امتیازی متوازن که در سال 1992 توسط رابرت کاپلان و دیوید نورتون معرفی شد، مهمترین ابزار اجرای استراتژی در دهه گذشته بود که به مرور زمان توسعه یافته و کتاب حاضر که پنجمین کتاب آنها و کاملترین ویرایش از کارت امتیازی متوازن است، در سال 2008 منتشر شد.

اجرای استراتژی مهمترین دغدغه مدیران در سراسر دنیا است. بیش از 80 درصد شرکتها در اجرای استراتژی شکست خوردهاند و این آمار تکاندهندهای برای مدیرانی است که میخواهند آینده شرکتشان را بسازند. راهکارهای پیادهسازی و متصلساختن استرتژی به عملیات بسیار کمتر از راهحلهای تدوین استراتژی است. کارت امتیازی متوازن که در سال 1992 توسط رابرت کاپلان و دیوید نورتون معرفی شد، مهمترین ابزار اجرای استراتژی در دهه گذشته بود که به مرور زمان توسعه یافته و کتاب حاضر که پنجمین کتاب آنها و کاملترین ویرایش از کارت امتیازی متوازن است، در سال 2008 منتشر شد.
